Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно
- УкрпоштаБезкоштовно
Способи оплати
- Післяплата
- Оплата на рахунок
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
- Оплата на карту Моно / Приват банкуНомер карти надішлемо в повідомленні
Процедура обміну та повернення
Покупцеві необхідно зв'язатися з працівниками магазину, для надання інформації про причини повернення або обміну товару. У разі необхідності надати фото дефекту або невідповідності на Viber або e-mail. Протягом 3 календарних днів інтернет-магазин зобов'язаний повідомити покупцеві всю інформацію щодо його заявки.
У разі повернення або обміну товару, покупець зобов'язаний відправити посилку інтернет-магазину з допомогою послуг транспортної компанії Нова Пошта без «накладеного платежу». Інтернет-магазин зобов'язаний протягом 3-х днів після отримання посилки зв'язатися з відправником для погодження та вирішення даного звернення.
Платник транспортних послуг позначається додатково виходячи з таких правил:
Транспортні витрати бере на себе інтернет-магазин в наступних випадках:
- товар не відповідає якості або заявленим характеристикам;
- отриманий товар має механічні пошкодження.
Транспортні витрати бере на себе покупець, у наступних випадках:
- у замовленні була вказана невірна модель товару;
- після отримання товару, покупець вирішив зробити заміну на інший товар;
- у разі неактуальність отриманого товару з якихось причин;
- якщо замовлення було продубльовано кілька разів.
У разі обміну товару з різною вартістю, доплата здійснюється за погодженням сторін виходячи із заявлених цін інтернет-магазину.
Повернення коштів здійснюється на банківську картку протягом 3-х календарних днів після отримання інтернет-магазином товару в повній комплектації і без слідів його експлуатації.
При замовленні товару послугою «Післяплати», коли покупець оглядає товар на відділенні Нової Пошти на предмет її цілісності і сумісності з електронним пристроєм, клієнт має право відмовитися від отримання посилки. Всі транспортні витрати в даному випадку бере на себе інтернет-магазин. Рекламації після того, як покупець покинув відділення Нової Пошти не приймаються.